Sokong Bia Bijok, Napok Bijok, Betindok Bijok, Main Bijok, Bijok Sokmo.....Gomo Kelate Gomo

Isnin, 21 Januari 2013

Pasukan mana mereka sokong musim lepas?

TRWFC
Disalin Daripada FB Muhammad Hafiz

Terfikir sejenak fans DTFC yang hadir ke SSMIV tempoh hari adakah mereka sebahagian dari JMF atau fans berbayar di angkut free (walaupun dengarnya bayaran sebanyak RM20 dan RM30 ahli dan bukan ahli). Dari cabang mana mereka semua ini? Pasukan mana mereka sokong musim lepas? Adakah mereka bekas penyokong Johor FC atau Johor FA? atau baru mula menyokong bola bermula musim ini? SAYA TERAMAT PASTI JIKA MEREKA PERNAH KE VENUE LUAR MENYOKONG BOLA MUSIM-MUSIM LEPAS MEREKA TAHU MENGAWAL PERASAAN SEBAGAI PENYOKONG PELAWAT.

Dari segi penyokong Kelantan menerima fans luar, tak kira lah yang mana hadir musim lepas seperti Selangor, Kedah dan Singapura, walaupun kelompok terasa terjaga dan meriah di Kb, tak dapat tidak tetap merasa panas telinga atau emosi KERANA SEBENARNYA PENYOKONG KELANTAN DI DALAM STADIUM TAK PERNAH BERSATU HATI ATAU SEPAKAT MALAHAN MEREKA MEMPUNYAI BANYAK KEPALA DAN MASING-MASING ADA AGENDA PEMBAWAKAN SENDIRI. Nama sahaja penyokong terkuat di Malaysia, penyokong Kelantan tak pernah menjumpai titik pertemuan untuk bersatu hati. Ini adalah keghairahan yang tak terkawal, lagi kan di Astaka pun ada balingan objek, malah lebih menyedihkan balingan objek dari Vip sendiri. Diskriminasi dan rasa tertindas walhal tidak, yang mendidik jiwa memberontak.

Ini tidak boleh di ubah oleh sesiapa kalau diri sendiri yang tidak beriktikad mahu berubah. Kehancuran individual yang membawa pandangan serong kepada kelompok yang besar, yang tidak di tanggung dengan kerugian wang ringgit sahaja malahan lebih besar, anak Kelantan akan di pandang serong untuk beberapa musim lagi kedepan. Apa pun sudah terpalit kita terus kan sahaja, ada masa, jadi jahat bila di tuduh boleh menuetralkan kontroversi yang sudah buruk sedia ada.TRWC

Untuk Tahu Lebih banyak Info TRW Yg Menarik Tekan Button Follow Di Bawah

Copyright © 2012-2013 The Red Warriors Fan Club